Фірмовий стиль (корпоративний) - це сукупність графічних елементів, візуальних і інформаційних засобів, які компанія використовує у фірмових бланках, рекламних матеріалах, на конвертах, упаковці продуктів. Клієнти та партнери відрізняють вас від компаній-конкурентів і ототожнюють вашу продукцію, рекламні матеріали саме з вашою організацією завдяки фірмовому стилю. Корпоративний стиль найсильнішим чином впливає на сприйняття клієнта, є важливим кроком у побудові впізнаваності бренду і використовується як інструмент просування фірми на ринок, конкуренції, залучення уваги покупців.
Основні правила розробки фірмового стилю:
Фірмовий стиль повинен бути незабутнім
Фірмовий стиль повинен бути легко впізнаваним
Фірмовий стиль повинен бути масштабованим
Дизайн Вашого сайту - це Ваше обличчя, яке доступне для перегляду мільйонам користувачів інтернету. Щоб цією особою не вдарити в бруд, варто докласти чимало зусиль. Як для привабливого обличчя недостатньо гарних очей і брів, так і для сайту буде необачно замовити лише розробку логотипу та підібрати зручний шрифт для текстів. Крім того, красу важливо правильно підкреслити, а як це зробити - знає далеко не кожен дизайнер.
Для того, щоб ваш сайт залучив і зацікавив користувача, потрібно, щоб його оформлення було зроблено професійно, з урахуванням не тільки смакових якостей творця, але і з урахуванням психологічних особливостей того, хто буде ним користуватися. Потрібно, щоб графічне, інформаційне, структурне оформлення було зроблено чітко, логічно, правильно і не нав'язливо. Це значить - вам потрібен професійний і якісний веб дизайн сайту
Розробка сайту
Перш ніж замовити розробку сайту, слід визначити бізнес-завдання, які повинен вирішувати Ваш сайт. Веб сайт може бути презентацією себе або продукції, може бути продовженням фірмового стилю і красивим представництвом компанії в Інтернеті, а може стати ефективним інструментом ведення бізнесу. Залежно від поставлених завдань, сайти умовно можна поділити на кілька типів:
Розробка сайту візитки - це реалізація візитної картки компанії в Інтернеті. Як правило, включає загальний опис компанії (власника сайту), історію, вид діяльності, контактні дані, карту розташування. Основна мета - презентація.
Розробка веб-сайту корпоративного типу - це створення ресурсу з повною інформацією про компанію, з оновлюваним контентом, з додатковими функціональними модулями і можливістю закритого доступу для співробітників або клієнтів. Основні цілі - живе представництво компанії, залучення уваги потенційних і збереження інтересу в існуючих клієнтів.
Розробка веб сайту Інтернет-магазину (каталогу продукції) - сайт на якому присутній каталог продукції з докладним описом і можливістю придбати або замовити товар. Мета - залучення клієнтів, отримання прибутку.
Розробка промо-сайту - це повідомлення про нову торгову марку, продукт або акції. Розробка сайтів такого плану, як правило, здійснюється для інформування або як майданчик безпосереднього проведення конкурсу або акції. Вищеперелічений список - це сайти, які найбільш популярні в бізнес-середовищі. Але крім них існують інформаційні портали, веб-сервіси (пошуковики, дошки оголошень, файлообмінники, соціальні медіа тощо). Нам цікава розробка веб сайтів будь якої складності.
Основне завдання поліграфічного дизайну - створювати візуальне оформлення друкованої продукції, який якомога точно передає споживачеві рекламну ідею. Різноманітні листівки, буклети, плакати, каталоги і візитки є важливими компонентами корпоративного маркетингу. Їх візуалізація, якість оформлення і оригінальність дизайнерського ідеї безпосередньо позначаються на ефективності рекламної кампанії.
Ми створюємо барвистий дизайн поліграфії найвищої якості. Ми з розумінням ставимося до завдань комерційного дизайну і знаємо те, що нудний, шаблонний дизайн не зацікавить потенційних клієнтів. Саме тому ми створюємо поліграфічний дизайн, який гідний захоплення. Наші макети відмінно виглядають не тільки з монітора дизайнера, але і чудово виглядають у пресі.
Ефективна зовнішня реклама (біг-борди, сіті-лайти, вивіски тощо) не просто інформує про об'єкт реклами, а і виділяється серед інших подібних рекламоносіїв. Важливу роль в цьому відіграє дизайн зовнішньої реклами. Наша студія розробляє стильний і запамятовуючій зовнішній дизайн.
У великому місті на людину обрушується потік реклами. Помітний і запам'ятовючій дизайн зовнішньої реклами привертає і зупиняє погляд перехожого, а лаконічний дизайн зовнішньої реклами повідомляє йому суть пропозиції.
До зовнішньої реклами відносяться всі рекламоносії, розміщені поза будівлями: рекламні щити (біг-борди), банери, сіті-формати, брандмауери, вивіски. Всі вони борються за увагу людини і перемога залежить від рівня виконання дизайнера.
Знання сучасних тенденцій, відчуття стилю і досвід наших фахівців дозволяють їм розробляти дизайн зовнішньої реклами, який не просто привертає погляд, а й викликає позитивні емоції, повідомляє інформацію.
Дизайн зовнішньої реклами є прекрасним інструментом залучення нових клієнтів і утримання старих. Гармонійно поєднуючи рекламну інформацію і позитивні емоції, ми розробляємо не просто дизайн зовнішньої реклами, ми створюємо конкурентні переваги її перед іншою.
Початок розробки будь-якого проекту розпочинається із спілкування з Вами, вивчення побажань замовника, його уявлень і вимог до дизайну свого помешкання. Саме тому при першій нашій зустрічі було б дуже непогано побачити приблизний план Вашого помешкання, ознайомитися з його особливостями, побачити фотографії існуючого стану, навколишнього середовища, відчути усі Ваші потаємні бажання чи не осягненні ідеї , що в подальшому має лягти в основу інтер'єру Вашої мрії.
Наступним етапом нашої роботи буде виїзд дизайнера на об'єкт і проведення замірів.
Дизайн-проект поділяється на три частини:
Планувальна частина: - дослідження приміщення і проведення замірів
- вивчення особливостей обєкта проектування
- розробка планів перепланування приміщення в кількох варіантах
- затвердження замовником одного із варіантів дизайну приміщення
- корекція затвердженого варіанту дизайну приміщення
- виконання плану розставлення мебелі та обладнання
- затвердження замовником остаточного варіанту
Візуалізація обєкту дизайну: - обємне моделювання приміщення
Технологічна частина: - Розробка робочих креслень (плани приміщень до і після планованої реконструкції; схеми розміщення електричних та опалювальних приборів з привязками, каналізації та водозабеспечення;)
- Детальні креслення вузлів та деталей складних елементів дизайну
- Підготовка відомостей опоряджувальних робіт
- Підготовка відомостей опоряджувальних матеріалів
Декорування інтер'єру – підбір меблів, обладнання, скульптур, картин, світильників, опоряджувальних матеріалів, інших елементів інтер'єру, що веде за собою регулярне відвідування магазинів, складів, офісів, виставок, як самому так і з замовником, а також роботу з прайсами, каталогами фірм-виробників та продавців.
Авторський нагляд - комплекс дій, необхідних для забезпечення відповідності виконаної роботи по реконструкції чи будівництві до архітектурно-проектної, інтерєрно-дизайнерської документації .
Авторський нагляд передбачає планові відвідування об'єкту для уточнення, коректування, консультацій по питаннях, що виникають в процесі реалізації дизайну замовником, підрядником, тощо…
Виконуємо функції замовника. Також ми можемо взяти на себе функції замовника пов'язані з отриманням відповідних дозволів на роботи, замовленням, купівлею, доставкою оздоблювально-опоряджувальних матеріалів, елементів інтерєру на об'єкт будівництва.
Вартість послуг по виготовленню дизайн-проекту:
Інтер'єр від 70 грн../ м2
Екстер'єр від 8 грн. / м2
Ландшафт від 16 грн. / м2
Авторський нагляд - 10% від вартості дизайну.
Більше інформації стосовно дизайну інтер`єрів та екстер`єрів можна переглянути на сайті