Щит виносний, штендер
|
Штендери є одним з найбільш ефективних і недорогих засобів реклами, як зовнішньої, так і внутрішньої. У даному випадку тендер являє собою переносну конструкцію, в якій рекламна пластикова площину кріпиться до рами з гнутих металевої труби. Рама пофарбована порошковою фарбою. Сама площину виконується або з пластику, або з металу.
Ціна прораховується індивідуально
|
|
|
|
|
Щит статичний
|
|
Справа в тому, що щити притягують увагу не тільки завдяки своїм габаритам, але й зображення, нанесеному на полотно. І від того, наскільки оригінальною буде презентованих ними картинка, залежить ефективність звернення до суспільства. Адже за своєю суттю щити - це лише носій інформації, яку необхідно якомога ширше розповсюдити. Тому розробка образу, який несуть щити - ділянка дуже відповідальна. Тут мають значення чимало найважливіших чинників, згодом впливають на кінцевий результат - це і креативність ідеї, і її виконання і спосіб її подачі глядачам. Щити при цьому повинні не тільки створювати яскравий образ, що запам'ятовується, що затверджує позитивний імідж компанії, а й нести цілком конкретну контактну інформацію, наприклад номери телефонів, адреси і т.д. Але ці дані повинні сприйматися буквально миттєво.
Ціна прораховується індивідуально
|
|
|
|
|
|